Friday, May 6, 2011

Selamat pagi Aku tak puasa hati..

Nitrus - Kamu


Assalamualaikum....

Lawa lawa lawa


Selamat pagi.. Hari ni terbangun awal lak.. Adess..
Tengah layan tidur best-best camna leh terbangun pun tataw laa.. Pelik.. Hehe.

Aku tak puas hati dengan Kelmarin dan kelmarin^2..
Dekat sekolah.. Aku rasa sia-sia ja aku pergi sekolah..
Sebab ta belajar lansung.. Cikgu semua sibuk ngan hari anugerah cemerlang.. Haishhh..
Buat perbih duit minyak aku ja pergi sekolah pepagi buta dengan harapan akan mendapat ilmu penuh didada..
Cehhh.. Hahaha.

Aku tak puas hati dengan semalam..
Sebab aku ta dapat tengok cerita cina kat tv2 sampai habis akibat tertido yang secara tiba-tiba tanpa memberi signal terlebih dahulu.. Wei.. Sapa tengok cerita tu semalam. Aku lupa la tajuk dia. Bagitaw la ending dia.. Wei.. Sob sob sob.. ( Aku sembang sorang-sorang lagi. =.= )

Aku tak puas hati dengan pagi ni.
Sebab aku terbangun awal. Duh.. Nak tido balik dah ta boleh.. Rasa ta mengantuk sudaaa..

Hehe.. Banyak tak ta puas hati.. ?
Apa-apa ja laa.. Hari aku punya destinasi bajet ialah perpustakaan awam.
Tempat biasa, tempat selalu, tempat lepak, tempak tido, tempat memerah otak.. Heee..
Dan hari aku harap sangat aku boleh jumpa dengan si-Dia.. Err,, Siapa..? Antoo kot.. Rahsia rahsia.. Hehee..
Kalau taleh jumpa pun sokaysokey larh.. Aaaaaa.. Aku gila.. = =

Err.. Okay laa..
Babai.. Hate cakap sesorang, Tapi suka cakap sesorang..

No comments:

Post a Comment