Tuesday, May 3, 2011

Aku dan 3 May 2011

Plain White T's - Rhythm Of Love


Hait...
Assalamualaikum dan sejahtera..

Ada apa dengan 3 May..? Tada apa-apa yang best pon... Saja buat teruk. :D
Hari aku tak pegi sekolah. Bukan malas walaupun kenyataannya memang aku budak malas.
Pagi tadi dalam pukul 5 pagi aku terbangun dan aku aku rasa pening tetiba dan rasa macam nak termuntah. Eeeeeee.. Apa..? Memang aku rasa nak termuntah pun. Jadi aku pergi kat toilet dan aku tak muntah. Tapi kat mulut aku terkeluar air. Banyak gak laaa.. Nak kata air liur ta kot. Sebab ni macam air biasa. Aku nganga ja sampai semua air tu kuar pastu tunggu kejap aku tido balik.
Pastu bangun lak sekali lagi, kali ni sebab bunyi jam loceng lak. Aku pun berfikir sorang-sorang dengan keadaan yang ta sedap badan ( Err.. Bukan aku goreng badan aku macam KFC then rasa sedap ka tak naaa.. Hehe ). Setelah berfikir aku pun tamaw pegi sekolah then tido balik.. Hohoho. (Action Kamen gelak ngan Nohara Shin Chan). Pastu pukul 10 aku terbangun then aku pergi sinki dan nganga depan sinki macam pukul 5 tadi. Pastu aku ta tido dah. Aku mandi, aku kemas rumah sikit, aku online fb.

Okay. Aku buka fb dan terkejut sikit ngan cerita facebook Oh! Media kena hack.? Haaa,, Entah la. Aku pun tataw yang cerita tu betul ka tak. Pastu aku ada terbaca yang Oh! Media saja buat kena hack untuk mengesan haters. Dan mereka berkata yang "apa lak hack 10 minit ja". Hehe. Apa-apa hal semua tu tada kaitan dengan hidup aku. Peace. Hehe.

Why so Serious..??

Lepas menda tu aku tengok kat belog banyak cerita pasal Osama. Hurmmmm.. Aku pening nak baca jadi aku buat tataw ja. Huhuhu.. ^^,
Sambil duk boring-boring sebab cuti sekolah persendirian aku join segmen Cikgu Ben yang agak memeningkan kepala untuk menghilangkan tension aku dengan rasa tak sedap badan ngan boring .. Jadi teruskan la Cikgu Ben untuk membuat segmen kan kan kan..? Hehehe. Menang ka tak lain cerita. Janji aku tak boring. Dan sejak akhir-akhir ni aku selalu lepak kat belog Serius nih. Huh.. Serius bebeno.. Haha. Banyak info kot... Errr.. Satu lagi tadi aku baru ja join Geng Blogger. Sesiapa yang tak join tu join la. Cambest ja untuk blogger baru macam aku ni. Hehe..


Dan kepada sesiapa yang dapat duit dari Encik Nuffnang tu.. Aku cuma nak kata " Waaa.. Bestnya ampa..!!!"
Okay sekian. Terima kasih sebab baca dan terima kasih sesiapa yang usha belog aku terima kasih sesiapa yang komen belog aku terima kasih sesiapa yang follow aku. Hehehe..
Babai kawan dan budak baik sekalian.. Dan chow.. :D :D :D

2 comments: