Sunday, May 8, 2011

Mak..!! Selamat.......

Yusuf Islam - Your Mother


Assalamualaikum..
Heee.. Hari ni hari Ibu kan..? Tapi harini ja ka..?
Hari hari hari ibu laa.. Satu hari ibu ta cukup untuk semua pengorbanan ibu ampa kan kan kan..?
Aku ta ucap kat mak aku ' Selamat Hari Ibu! '
Aku tak ucap bukan pasal Hukum menyambut hari ibu yang aku baca kat fesbuk semalam. Sebab hukumnya haram tu aku tataw la betul ka tak. Mereka kata sambutan hari ibu tu adalah untuk ibu bumi, Tuhan Greek, mother mother apa ntah yang kat agama-agama len tu. Sapa kisah..? Aku tak kisah.. Sebab apa yang penting niat kita sambut hari ibu tu untuk apa kan kan..? Untuk mak kita la kan..? Hee.. Jadi aku tataw apa-apa pasal hukum tu.. Nak taw try la kaji or boleh la try bukak sumber yang aku percayai nih..

*Tekan ni..!! (Kalau nak tekan la.. Hehe )


Yaa.. Berbalik kepada apa yang aku nak taip tadi.. Hehe..
Selamat hari jadi Mak..!!!.. Hehe.. Hari ini hari jadi mak aku laa.. Yeah..
Err.. Mak sori tak bagi hadiah apa-apa.. (Tapi cek share duit ngan akak beli hadiah kan kan kan.. )
Just hope mak panjang umur dan murah rezeki dan kurangkan sikit marah-marah tu.. Dan terima kasih kerana terus bersabar dengan perangai cek yang agak teruk ni dan menjaga cek selama ni.. Hehe..
I luv u.. Mak!

Err.. Kepada mak mak kat luar aku ucapkan la selamat hari ibu naa..
Anda hebat kerana dapat menjaga anak-anak anda yang degil-degil belaka. Terbaik la anda semua..
Heee..

Ok.. Tu ja kot... Babai.. Hehe..

No comments:

Post a Comment