Wednesday, April 20, 2011

Teringat lak.. Ultraman...!!!

Ultraman Dyna Opening Theme


Chibbi.. !!

Assalamualaikum..

Saja nk cerita pasal ultraman lak.. Haha.. Entah tetiba teringat pasal crita nih..
Nostalgiaaa... Huuuu.
Best kan Cerita nih..? Bertukar...!!! Jeng jeneeennnnn jennngg.. Bhaha..
Terbudak-budak lak.. Tapi best kot.. Sapa suka.? Angkat tangan macam saya ( Terikut Usop Wilcha sudaaa)

Aku paling suka Ultraman Dyna, Tiga ngan Gaia.. Haha.. Igt lagi kut nama tu samapi sekarang.. Kalau time bebudak dulu selalu tunggu depan tv ari sabtu kot.. Tak silap aku laa.. Dah lama loooo..
Impian bebudak teringin nak jadik ultraman sebab beliau tinggi dan leh terbang dan leh kuar cahaya kat tangan.. Nak jadi tinggi!!! ( Time bebudak memang kecik laaa.. hehe)

Tzeeeetttt

Tapi kan.. Ultraman paling style ialah Ultraman Legend.. Haha.. Nak taw sebab apa style.. Sebab dia kuar kt movie selama tak sampai brapa minit jaa.. Gila kuat kottt.. Aku suka aku suka.. Hahaha..
Errr.. Kesimpulan dari post nih.. Aku bebudak yang suka ultraman.. Hehehe.. Tu ja kott..

Babai.. Nak tengok Bersamamu jap.. Yeahhh..!!

No comments:

Post a Comment