Wednesday, April 20, 2011

Kenapa apa eh..?

The Times - Ku Takut Kau Hilang


Assalamualaikum dan sejahtera sekali lagi untuk hari ni..
Hehee.. terEmotional sikit malam nih..
Kenapa..? Ermmm.. Entah.. Aku tak pasti.. Tapi sapa kesah..

?

Masih lagi sebab apa , kenapa dan why.
Sebab apa kita perlu ada rasa suka ( I mean cinta ) ngan seseorang .. Arghhh.. KENAPA..?
Taleh nak ilangkan kaa..? Buat sakit jaa.. Huuuu.. Aku lebih rela layan citer ultraman selama 360 hari tanpa henti dari ada rasa nih..
Yaaa.. Memang aku ta penah couple pon.. Tapi aku pon ada perasaan laa.. Wei.. Aku pun manusia laa bukan robot dalam cerita yang ada robot yang tada perasaan.. Bluurrr jaa.. = =

Mungkin sapa yang hot, style, hensem, lawa, or apa2 ja la yang boleh buatkan orang suka dia, mungkin ta penah la nak rasa sakit kan..? Sebab mereka mudah dan senang jewp.. Bagi aku,,..? Duh.. Memang tak guna laaa.. Memang ta bagus untuk budak pendiam macam aku nih.. Kenapa perlu ada juga rasa nih.. Dah letih la walaupun aku baru Form 5 dan perasaan tu pun aku boleh bilang dengan mengunakan jari kat tangan kanan aku jaa.. Tapi setiap kali rasa cukup kaw laa ( Macam iklan kopi " Betul-betul KAW " ).. Haishhh.. 
Ta paham ta paham.. 
Kawan kata " maw dok uat rilek" " sabor jew la " " aku sokong kat blakang kau " haha..
Semua tu rasa cam tada guna jaa.. Aku fikir kalau ada orang bagi nasihat kat aku mungkin rasa tu akan hilang macam dipadam oleh pemadam exam grade.. Tapi ta hilang pon.. 
Dia ( rasa tuuu ) datang secara auto ta penah lagi la aku dapat secara manual.. Tapi boleh ka manual,..? Cecite sikit aku nak taw boleh ke tak dan macam mana..? Hehee..

Manual  -  Automatic

Hurmmm.. Kenapa eh..?
Ada sesapa nak bagi motivasi, kaunseling, nasihat, errr.. kutukan kew..?

_The End_

1 comment: