Tuesday, April 19, 2011

Lama sudaaa..

Nadia's Picture Show - Menunggu Dirimu


Assalamualaikum dan sejahtera..
Hehee.. Aaaaa.. Lama tak update belog nih ( ada la dalam 5 hari , lama tuuuu ).. Bukan tanak update. Susah nak bukak tenet jewp..
Sebab cuti haritu tidoq kat umah Wan Aaron Aziz ( bukan nama sebenar ) selama 3 hari 3 malam bersama 3 kawan yang lain.. Haha.. semua 3 3 3.. Best gak.. Family dia tadak so mmg best larh.. Keja men game, snooker, mkn megi, tido, jalan-jalan jaa.. Memang terbaek.. Bukan selalu leh lepak ngan kawan-kawan camni.. memang best kan kan..? 

Aku suka kawan aku.

Lepas tido umah wan tuu.. Aku balik umah dan bukak la tenet macam biasa.. Tapi rasa lain sat sebab slalu ta online time duk umah kawan aku tuu.. Yaa.. Baru 3 hari dah rasa lain.. Hahaha.. So aku ta update la entry aku.. Just online and blogwalking and edit belog aku sikit-sikit.. Hehehe.. Hari ada la rasa nak update belog sikit.. Huuu...
Hari baru start rasa pening pasal kerja kursus PSV ( Pendidikan Seni Visual ) aku.. Haha.. Tak sentuh apa lansung. Mati mati.. Camna la nak siapkan semua tu dalam masa yang singkat sebab ramai kawan aku siap dah.. Oh! Tidak.. Tolong tolong.. Heeee..

A.A.A.A.A.A.Arts

Lalalala.. Menyanyi sambil menaip..
Alhamdulillah, walaupun henpon aku ta dapat balik tapi no tepon lama aku masih ada.. Hehe..
Buat sim kad lain guna no lama.. Haaaa.. Senang la sikit dengan aku punya YouthClub free masih leh guna.. Jimat jimat.. Amin amin..
Errmmm.. Sejak sejak akhir akhir ni aku tengok kat belog ramai yang tulis fasal hepon, dompet, or menda menda len kena curi.. Hurmmm.. Sekarang musim curi mencuri eh..?
Apa apa hal, yang kana nasib sama macam aku tuu harap sabar laa.. Semua yang terjadi ada hikmah disebaliknya kan kan kan..? Siapa setuju sila angakt tangan macam saya.. Heeee..

Okay.. Tu ja yang aku nak merapu dalam post nih..
Nanti aku merapu lagi dalam entry lain.. Babai.. :D :D

No comments:

Post a Comment