Monday, April 11, 2011

Petang sudaaa.. Adess..

Panic At The Disco - Nine In The Afternoon


Selamat petang kepada sapa yang baca.
Hehe.. Adess,.. Cepatnya masa berlalu.. Kejap jewp dah nak malam.
Bila fikir balik banyak kerja tak buat lagi. Contohnya. Err... Lukisan Kejuruteraan..

Uwaaa... Pening kot.

Yaya.. Peningnya amat gila.. Dan la agak susah pastu kena lukis dalam 20 lebih kertas.
Haiya.. Tapi nasib baik ada minat dan nak buktikan yang aku boleh berjaya, kalau tak jangan harap la aku nak buat benda alah nih.. Sapa tanak berjaya kan..? Sapa yang tanak berjaya tu aku tataw la dia datang dari planet mana.. Alien planet pluto yang tersesat kot. Haha.. Dan malam ni rasa macam tanak tido ja nak settlekan menda nih sambil menghayati malam yang indah.. Hehe.... Huuu..

Okay.. Aku selalu update belog time petang sebab malam aku taleh guna broadband. Tak guna punya parasit yang selalu menghalang aku dari menggunakan broadband.. Parasit tu akak aku laa.. Time malam selalu tak aku guna.. Buat macam dia guna sangat tuu padahal tido.. Teruk betoi.. Huh.. Nak kata tak bayar tak lak.. Tiap-tiap bulan kasi duit.. Aty terok..! Bhahaha.. Jkjk..

Header aku buat masa ni.

Header.. ? Huh.. Dari dulu lagi fikir nak buat header.. Tapi masa tidak mengizinkan.. Tengok belog orang header semua style style.. Aku tadak.. Tapi penting ka header..? Ermm.. Ntah la.. Aku cuma nak uat header tu sebab belog aku gelap sesangat.. Hahaha.. Kena pakai torchlight kalau nak tengok belog aku nih.. Haha.. JkJk lagi.. Aku harap aku boleh la buat header belog aku ni dalam masa terdekat.. Hehehe.. Wei. Kawan bagi la sokongan, dah la henpon aku hilang.. Uwaaaa.. :'( Teringat lak.. Tapi dalam cadangan nak buat sim kad baru guna nombor lama juga. Harap-harap boleh laa. Boleh tak..? Tak la aku rindu sangat ngan sim kad lama aku tu.. Hehehe..

Okay tu ja la kut untuk petang yang sesejuk teh'O ais limau nih.. Sejuk sebab hujan suda turun.. Yeah..!!!!
Kalau tido malam ni mesti best.. Tapi rasa macam taleh tercapai ja hajat tu harini.. Hurrmmm..
Hahaa.
Okay babai.. :D

2 comments:

  1. nak header ya??? nanti yuyu paksa Hafiz rahman buatkan ya :)

    ReplyDelete
  2. ahaha.. tapa la.. nk try buat sendiri..
    tapi tada masa.. T_T haha.. btw, thanks kak yuyu.. :D

    ReplyDelete