Tuesday, April 12, 2011

Aku tak malas laa, Aku cuma...

Missy Higgins - Where I Stood


Selamat tengah hari pada hari selasa yang indah nih.
Mula-mula, nak cerita pasal lagu kat atas tu.. Missy Higgins - Where I Stood,.
Haha.. Lagu lama.. dan salah satu dalam list feveret aku.. Lagu aku dengar time tengok cerita Ghost Whisperer. Dengar cambest ja, aku terus salin lirik then search kat google .. :D

Betulkan..?


I'm not lazy, I'm just highly motivated not to do anything.
I'm not lazy, I'm just saving energy
I'm not lazy, I'm just rest before I get tired
I'm not lazy, I'm just out of MANA.
I'm not lazy, I'm energy efficient.. :D

Yaa,, aku bukan malas laa.. Tu buktinya. Haha..
Aku bukan saja-saja nak cerita pasal malas nih.. Aku cuma nak bagitaw kawan aku yang aku bukannya malas nak pegi sekolah.. Aku sakit perut laa.. Haishh..
Meh aku cerita pasal pagi tadi time nak pegi sekolah.. :D:D

Pagi tadi aku bangun cam biasa.. Awal macam biasa dikejutkan oleh jam loceng yang biasa macam biasa.
Bangun pagi aku aku bersiap-siap la nak pegi sekolah nih dan buat perkara-perkara yang patut dibuat.. Aku siapkan baju unit beruniform aku, aku kemaskini buku dalam beg sekolah,.. Dan aku mandi..
Lepas ja mandi.. Aku duduk depan cermin dan tiba-tiba perut aku sakit,, Adesss... Tengok jam dah pukul 6.50 a.m. Aiya.. dah la sekolah jaoh pastu sakit perut lak..
So aku buat keputusan tak pergi sekolah.. Sebab memang taleh nak belajar kalau sakit perut kan kan kan..? Aku nak cari pil chi kit teck aun untuk ilangkan rasa sakit perut ta jumpa.. Jadi aku tido jaa.. Haha.. Bila dah bangun tengok jam pukul 10.a.m. Haishh.. Dan perut pon tak sakit.. Oyeah..
Begitu la ceritanya sebab apa aku tak pergi sekolah hari ni..

Harap-harap kawan aku tunda la nak buat drama untuk oral english tu.. :D

Ok laa.. Nak pi kemas bilik aku yang dah macam tongkang kena serang ngan lanun dalam cerita One_Piece lak.. Hehe.. Salam salam..

No comments:

Post a Comment