Monday, April 11, 2011

Mak...! lapo lapo..

Salam sejahtera.
Huh.. Baru ja balik dari sekolah.. Aku terus online then bukak belog nih..
Dan baru lepas berblogwalking... Semalam tadapat nak update belog sebab nak mencari ketenangan dan jalan penyelesaian tentang masalah yang aku baru ja lalui.. hehe..
Tapi tada jalan penyelesaian.. So aku reda jew laa.. Benda yng lepas orang kata jangan dikenangkan lagi.. Heee... :D
Ni pun saja-saja ja update... Rasa taleh idup lak kalau tak update belog nih,.. Padahal baru ja uat belog nih.. Hahaha.. Uat cam lama jewww... :P

Aaaaaa... +_+

Eh.. Mak..! Siap tak lagi masak..?
Haaaa.. Tadi balik dalam keadaan yang lapo seperti biasa sambil membawak moto bagai orang yang sopan santun diatas jalan (Nampak beno nipunya).. Ingat nak masak megi jewp..
Tapi mak nak masak lak.. So.. Tunggu laar dalam keadaan kebulur sesangat (
Kat sekolah simpan duit tak makan ). Tapi bukan selalu time balik sekolah dapat makan yang mak aku masak.
Mak korang masak mesti sedap kan..? Camtu gak mak aku.. Masakkan mak diutamakan, Megi dibiarkan dahulu.. Nanti boleh makan lagi... Hehehe...
Oyeah idup mak kita punya masakkan.. Hehehe..

Peace... Nak makan dengan penuh perasaan.. Lapo lapo. Hahaha..

No comments:

Post a Comment