Thursday, April 21, 2011

Hari yang sama tapi ta sama.

Dadali - Disaat Aku Mencintaimu


Assalamualaikum.... Dan sejahtera..
Hehehe ( mula menaip dengan ketawa walaupun secara paksaan )..




Hey.. Kawan..!
Hari yang biasa dengan perkara yang lain dari semalam..
Perkara best hari ni ialah........ Tiada kot.. Hahaha..

Dekat sekolah :

  • Bengang sikit ngan seminar ( seminar la kot.. aku pon tataw apa dia ) bahasa melayu ngan bahasa inggeris yang dah berapa kali tangguh kena tangguh lagi.. Baru ja semangat nak pegi.. Haissshhh.. Mungkin cikgu nak tangguh sampai esok dah nak SPM baru nak buat.. Hahaha..
  • Lepas ja time rehat tetiba ja aku tada mood nak belajar. Time cikgu sibuk ngajar aku ambik buku hitam kecik aku aku start menconteng sesorang.. Conteng tu bukannya apa, just nak bagi mood balajr tu mai balik jaaa..
  • Time bahasa melayu.. Yang aku ta faham sebab apa boleh jadi camni. Mood nak blajar ada balik, tapi time dok sibuk salin isi karangan yang cikgu tulis kat papan hitam aku tertidur. Ntah camna leh ngantuk sampai camtu.. Sambil salin sambil tidur.. Hahaha.. Hebadd taa..? Ampa leh buat kaa..? :D
  • Masa kelas tambahan agama aku ta buat apa cuma ramai yang ponteng kelas tuu.. Hahaha.. Nasib baik aku rasa boring ja nak balik umah.. Kalau ta skali ngan aku ponteng skali apa.. Ehem ehem.. Kepada kawan sekelas aku yang ta pi kelas tambahan tadi tuu.. Sila pi amik nota kat ustazah sebab ustazah tanak bagi dah nanti.. ( amik time buka skola laa )
Lepas balik sekolah :

  • Aku balik sekolah macam biasa.. Ta[i tadi camna ntah aku boleh ter-race ngan dua motorsikal.. Bawak macam orang tanak idup ja tadi.. Kalau aku mati pon sapa kesah kan kan..? Dan result race aku duk tempat no-2.. Hahaha.. Pakai kriss ja.. depa pakai wave.. :P
  • Sampai umah aku online terus dan mandi lepas tu dan tengok fesbuk skali lagi dan bukak belog dan blogwalking jap dan taip post nih.. Hehehee...

Ni la hasil contengan aku time mood nak blajar ilang ( click kalau nak besar )


Haha.. Time aku tengah sibuk taip post ni.. Ujan lak kat luar..
Huuuhuhu.. Bestbest.. Kalau tido memang terbaik laaa.. Tapi kan ta bagos lak tido petang-petang ni.. Malam satgi la nampaknya..
Eh.. Esok cuti.. Yeah..!!!
Cuti sehari esok aku nak basuh kasut, kemas bilik dan tido.. Hehehe... Okay laa.. Kalau ada masa dan kalau aku masih hidup aku akan tulis post lagi..
Babai.. Dan thanks sebab baca.. :D

No comments:

Post a Comment