Friday, April 29, 2011

Hadiah hari jadi..?

The Beatles - Birthday


Heeyaaaa..!
Assalamualaikum dan ditambah dengan sejahtera.
Dan selamat pagi. Moga hari ni hari yang best.. Huhu..

Semalam hari jadi adik aku jadi aku terfikir lak nak tulis entry pasal hadia hari jadi yang speSIAL untuk orang yang tertentu... Kehkehkeh (Gelak jahat )..
Btw untuk adik aku "Sori ta kasi hadiah, sebab ta penting pon kan kan kan..? hehe "


Ehehehe.. Okayokay..
Hadiah hari jadi untuk  ::

Orang malas mandi :
Rumput larhh..
Sebab perangai mereka lebih kurang ja dengan kambing dan kambing dengan mereka tidak jauh bezanya jadi time hari jadi bagi jewp rumput. Murah dan mudah dan spesial.. Kan kan kan..?

Orang panas baran :
Haaa.. Yang ni lebih elok bagi buku panduan amik air sembahyang..
Sebab bagi buku panduan amik air semayang..? Sebab kalau dia marah leh la dia check-check buku tu sebab orang yang marah ni otak ta brapa stabil sangat. Lepas baca buku tu boleh la dia pegi amik air semayang kasi ilang sikit marah tu.. hehe.. (Untuk kawan aku )

Orang yang berlagak :
Orang macam ni hadiah yang paling sesuai tiket perlancongan ke pulau burung gagak selama empat hari empat malam . Kat situ biar la dia berlagak dengan burung gagak kat sana sambil tergelak terbahak-bahak tanpa teragak-agak.

Orang yang suka paku ( kutuk ) orang :
Yang ni senang. Bagi ja sekilo paku yang berlainan saiz dan bentuk , penukul untuk ketuk paku tu dan dinding. Biarkan dia paku kat dinding tu sampai dia rasa macam tamaw paku-memaku dah.

Orang yang suka makan :
Haha. Yang ni aku suka.
Bagi pendapat aku, baik bagi dia beberapa keping gambar orang yang bersaiz ultra besar dan buku berkenaan Obesiti. Kalau hati dia ta kering, dalam beberapa hari dia akan mengurangkan sesi menternak lemak. Hehehe.

Orang yang malas macam-macam :
Ermmm.. Ni susah sikit.
Sebab aku pon malas gak. Hehehe. Jadi aku malas la nak taip.. Hehehe.
Kemalasan melanda... Yeah..! ^^

Okay tu ja yang aku nak merapek sambil makan kerepek pagi-pagi nih. Hehehe..
Babai..

P/s :
Ni just untuk suka-suka dan tada kena mengena antara yang hidup ataupun yang mati.

No comments:

Post a Comment