Friday, April 29, 2011

Aku rajin kan ?

Bittersweet - 1 2 3 4


Yoh Yuhuuu... Hehe.
Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Sejahtera kawan-kawan.
(Errr.. Harap ada la yang baca kan kan kan..? Hehe )

Tadi agak menakutkan la jugak kat luar rumahku yang ta berapa nak kukuh nih.
Takut..? Sebab..? Errmm.. Sebab angin yang agak kuat disambung dengan hujan yang agak lebat menyerang kat tempat , kawasan, ruang or yang sama waktu dengannya umah aku berada. Dah la tinggal sesorang jewp kat rumah nih. Tapi nasib baik la kejap jaa.. Huh.. Legaaa.. Sebab bumbung aku ta terkeluar dari tempat bumbung tu berada. Kalau tak teruk aku nak tangkap cari bumbung aku tuu.. Alhamdulillah ^^,

Errrr.. :P

Okay.. Berbalik kepada tajuk yang terpampang kat atas entry nih.
Sekarang dah nak masuk bulan Mei. Kejap jewp masa berlalu dan dah nak exam lagi. 10/05/2011 ni aku ada Peperiksaan Pertengahan Tahun. Arghhh.. Kena study lagi, baru ja lepas abis study ( Aaaa.. Percaya ja la yang aku study.. Kehkehkeh ) untuk Exam Mac yang baruuuuuu ja lepas. Haishh.. Tak sempat aku nak rehat. ( Yaka tak sempat..? = = )

Untuk membuatkan ampa semua percaya yang aku study dengan tekunnya. Aku ada letak contengan aku menunjukkan yang aku tengah study.Yang pic kat atas tu laaa.. Ta nampak ka.? Ta nampak click la kat pic tu kalau nak kasi besar..
Aku rajin kan kan kan..? Hehe.. Bangga diri sudaa.. ^^

Ermmm.. Sepatutnya hari aku keluar pegi uat study group kat rumah kawan aku.
Tapi ta jadi lak sebab Hujan yang agak lebat dan virus kemalasan melanda kat dalam diri aku ( Ehh.. Virus..? Mak.! Cek nak amik MC cuti sekolah seminggu ) .. Haishhh.. Macam mana la nak jadi insan yang cemerlang kan..? Asyik malas jaa.. Macam-macam aku dah try untuk menghilangkan kemalasan aku nih..
Antaranya ialah :

  • Tido
  • Makan
  • Conteng - Menconteng
  • BerFacebook
  • BerBlogging
  • Tido lagi
Tapi aku masih lagi malas study.. Tapi menda-menda yang kat atas tu aku rajin la pulak.. 
Adess.. Hehehee..
Okay aku rasa nak pegi kaunseling lak.. Babai.. Hohohoh.. 

No comments:

Post a Comment