Thursday, April 28, 2011

Aku rasa teruk..!!

Hujan - Romantik


Assalamualaikum dan sejahtera 
(Kepada sesiapa yang baca belog aku.. Bhahaha.. )

Huh.. Lama lak rasanya ta update ruang belog kecik aki nih.
Last update rasanya Isnin lepas.. (Lama kaa..? Entah..) Haaa.. Rindu sudah kat belog-belog yang aku selalu berBlogwalking. Bukak ja belog mereka gila bapak banyak post entry sudaa.. Haishhh..
Nak baca semua masa ta mengizinkan la pulak. So aku nak baca gak semua walaupun slow-slow.. Tehehe.

Errmmmm.. Susah sikit nak update belog sebab maklumlah budak sekolah maa... Kerja sekolah, kelas tambahan ( Errmm Buat sendiri jaa.. Hehehe) , kemas rumah , game , tido, mesej dan sekian sekian. Busy sungguh kan jadi budak sekolah zaman sekarang kan kan kan..? Dan esok cuti jadi aku rilek la sat sambil mengupdate belog aku nih.. Yeah.. ( Cuti sampai hari Ahad sebab Hari Pekerja.. Yeah lagi..!! )

Sebelum apa-apa hal. Aku nak cerita pasal kejadian dekat sekolah aku tadi...
Huh.. Aku rasa teruk ... !


Errmmm.. Melalui kisah contengan kat atas apa yang ampa faham..? Cecite cecite.. Hehe..
Aku ta kena rotan sekali laa.. Dan sebab tu la aku rasa teruk sesangat. Aku bukan larikan diri dari kena rotan or apa-apa. Aku memang ta bersalah jadi ta kena la..
Tapi lepas tengok kawan-kawan aku kena rotan aku rasa lain macam jaa.. Rasa lain macam macamana aku pun tataw nak kata laa..
Jadi meh aku cerita ..

Ehem ehem.. Tersebut laaa kisahhhh... Eh...
Jap jap tuka cara cerita jap.. Hehehe..

Camni ceritanya.. Hari kat sekolah aku ada sukantara. (Aku ta join sangat pon menatang nih.. Sebab kaki bangku.. Hehehe..)
Jadi kami agak bebas la sikit.. Saiz kelas aku agak besar sebab kelas LK dan paling hulu sekali laa..
Ada laa sikit pertandingan sepak takraw anjuran kelas sendiri tanpa persetujuan cikgu. Aku rasa nak join sekaki ngan kawan aku tapi ta leh sebab aku ta pandai men. Aku jadi pemerhati ja la kat situ.
Nak diteruskan cerita... Game tu berhenti la kejap dan sambung balik lepas time rehat.. Haaa.. Yang time rehat tu la aku tada kat kelas ngan kawan aku sorang nih ( Iqbal namanya ) . Time tu kami pegi ambik spek mata aku yang ada kat moto.
Time kami nak balik pegi kat kelas aku nampak kawan-kawan aku kat tengah tapak perhimpunan. Dalam hati aku berkata ' Adess.. Apa lak nihh.. Mampos mampos..' Pastu kami tanya la cikgu. Cikgu kata depa kena tangkap sebab men bola takraw kat dalam kelas. Pastu aku tengok sorang2 kena rotan. Adess.. Nampak agak menyakitkan laa.. Lepas abes semua tu aku rasa lain macam jaa..
Aku rasa cam ta adil ja semua kawan aku kena rotan ( Kecuali Iqbal, tapi dia ada la gak mengaku kat cikgu yang dia men gak sebelum rehat ). Hurrmmm.. Tetiba ja aku harap aku ada dalam kelas gak time kejadian tu berlaku, biar aku kena rotan sekali asalkan aku ada gak kenangan ngan kawan aku. Hurmmm.. Tak adil tak adil..

Okay.. Tu ja kot yang aku nak cerita dalam post nih.. Nak bercerita lagi takut panjang sangat dan takut tada orang yang berani nak baca panjang2.. hehe..

Okay larh.. Babai dan trimas kerana membaca.. ^^

2 comments:

  1. lame dah aku tak kena rotan.. keh keh

    ReplyDelete
  2. @hamzah ianhahaha.. sama laa.. tapi nak try rasa lagi.. cambest jaa.. harharhar..

    ReplyDelete