Friday, April 22, 2011

Target ta kesampaian. Huuu..

Jay Sean - Stolen


Hait... Ogenki desuka..?
Hehe.. Terjepun la pulak.. Ok ok ok...
Assalamualaikum dan sejahtera.. :P

Aku hari ta buat apa ( Err.. Bukan duk mengelamun ja eh. Ada juga keja just ta buat apa yang nak buat hehe..).Dan target kerja yang aku aku nak laksana harini ialah nak kemas bilik, basuh kasut ngan tido.
Tapi yang berjaya dibuat hanya basuh kasut ( bukan tido eh..). Yang lain semua ta dapat nak dilaksanakan lagi. Huuuu.. Nak tidoooo..!
Haaaa.. Hari aku lepak library macam hari cuti yang biasa ( Tu yang ta dapat buat target uhh). Pegi study larh.. Aku pegi sana bukan nak cuci mata naa (kadang-kadang mungkin).. Duk library aku buat kerja sikit pastu aku conteng kat buku hitam aku dan tengok gelagat cik guard tengah duk bagi kuliah kat orang.. Hohoho.. Serius lawak kot cik guard tuu. Asyik nak bagi kuliah jewp yang paling ta tahan ada orang ta sempat nak duduk atas kerusi dah kena kuliah nak kata dia bising ta pulak.. Haish.. Pelik jewp cik guard tu.. Tapi biarkan jewp dia asalkan dia bahagia kan kan..? :D
 Tadi tengah-tengah duk blogwalking macam biasa. Aku tengok benda ni kat belog-belog fav aku. Jeng jeng jeng..

Ni la benda tu. Jeng jeng jeng.. Haha.

Haha. Baru jewp taw pasal benda nih. Cambest jewp kan kan..? Tapi aku tak submit pon contest ni. Haha. Aku ta hebadd. Ngek jewp. Huhu..
Tapi just nak promote belog fav aku jewp. Hehe. Mereka masuk yang niiii..





Yaaa.. Mereka submit dalam blogger of the Year.. Kalau aku ni best dah lama dah aku submit (teringin kot). Hehehe.
Kalau nak vote apa-apa ja (sebab ada banyak catagori-es) Tekan menda alah nih DiGi WWWOW Awards.!!! Aku cadangkan kepada sesiapa yang teringin nak vote tu pi dekat catagory Blogger of the Year. Pastu cari Yuyu Zulaikha dan Santai bersama Ben Ashaari.. Best kot belog mereka. Vote ja dan free ja pon. Kalau nanti bila aku rasa aku dah best aku join pastu ampa vote la ( Dah tak promote mereka kot nanti). Hohoho..

Owhkay.. Tu jew la kot. Harap ada orang baca laa.. Okay. Babai.
P/s : Aku suka seseorang tapi dia aku tataw la.. :D

2 comments:

  1. bru.. bgus la tlg promote.. hehe..

    nk komen sikit boley? kalau blh tlg besarkan sikit tulisan.. sbb susah nk baca.. kecik sangat tu.. hehe.. rugi tau.. see.. yuyu dah follow blog ko.. buat betul2..

    ReplyDelete
  2. @Mr. Kamikaze owh owh.. okay.. trimas trimas encik kamikaze.. sebab singgah dan bagi komen dan bagi tunjuk ajar.. trimasss.. hehe..

    ReplyDelete