Tuesday, April 12, 2011

Penin penin....

Sam Kuman - Show Me The Exit


Assalamualaikum...
Hurmmm.. Tengah pening kepala + sakit kepala sambil menaip post nih..
Sebab pening tataw lagi...

IDK...!!


Petang menjelma lagi.. Cepat jewp masa berlalu sampai aku pon tak sempat nak tengok masa lepas yang dah lalu.. Tengok-tengok jaa dah lepas 1 saat.. Hurmmm..
Tengok tak jam kat sebelah kanan belog aku tu..? Aku saja ja letak nak sebab nak tengok betapa cepatnya masa bergerak.. Cepat kan..?
Saja emo dengan masa jap.. Sebab homework Lukisan Kejuruteraan aku bertimbum lagi duk menunggu giliran nak disiapkan..
Esok cikgu nak kutip dah.. Haishhh.. Macam mana la aku nak settlekan semua tu..?
Kalau larh masa boleh dipause macam tengok video kat youtube kan best.. Sapa setuju angkat tangan macam saya.. Hehehee..
Bukan pasal homework jaa..
Aku tengah fikir camna aku lukis potret yang orang suruh aku buat sejak berkurun lamanya,..
Masa masa.. Berhenti la sekejap.. Bak kata iklan kit kat "Rehat sebentar bersama kit kat"
Heheehe..

Nak makan nak makan.. :D

Masuk bab lain pulak..
Fuhhh.. Naseb baik drama untuk oral english kat sekolah tadi ditunda..
Kalau tak.. Mampos aku.. Nak SPM woiiii.. Hahaha.. Ada banyak la masa nak berlatih uat drama tu bagi perfect baru dapat markah tinggi-tinggi kan..

Ok laa.. Tu ja untuk petang yang nampak macam nak ujan ja nih..
Sayonara dan Arigato Gozaimasu.. Heee..

P/s : Masa slow la sikit.... :'(

2 comments: