Saturday, March 26, 2011

Merentas Desa Sekolah?

In The Jungle


Today is 26 March 2011.
Today is Saturday.
Today is school day...!! Oh!Tidak. Haha.. Macam la aku pegi. =.="
Bukan ada apa pun kat skola tuu.. Dah la ta best lagi membosankan. Ahaha. Bukannya tamaw pegi skola , nak pi laa! [macam real ja nak pi] Cuma smalam time tengah usha belog-belog orang. Aku terbaca satu arktikel nih.
Bunyi artikel tu camni " Badar air belari lebih cepat daripada manusia " Huh..?! Betul kah..?
Untuk kepastian aku search larh kat Google dan...... Yup! Memang betol pon menatang hippo nih leh lari lagi pantas dari manusia biasa. Disebabkan oleh kesedihan mengetahui yang bahawa menatang ni leh lari laju dari aku. Aku pon membuat keputusan untuk tidak menghadirkan diri dalam acara merentas desa skola akuh.. Hahaha.


Ni lah menatang yang dikatakan leh lari laju dari aku. T.T


No comments:

Post a Comment