Wednesday, March 23, 2011

Hate , Benci , 憎しみ

Alesana - Congratulations, I Hate You.


Ermm.. Cam title and lagu tuu..
Hate, benci and segala yang berkaitan dengannya. Huuu..
Aku benci banyaaaaaaak benda... Such as girls, homework , maths, life and and humans.. Haha..
Aku benci manusia..?? Ermm .. Yup.. Manusia nih licik ya amat. Hati slalu ja nk berubah-ubah cam kadang2 sokong but blakang len lak crita.. ahaha.. sejibik cam haram..

Ini Mulut..


Slalu kt mulut ja ckap lain, tapi kat cerita hati lain la pulak.. Adoi.. Susahsusahsusah..
Susah nk teka manusia nih.. Ahaha..
Ni kecik punya cerita sebab apa aku benci manusia.. Huh..?

Alone ~~~ :

Errmmm.. Yeah.. Alone... Slalu ja bersendirian.
Yalah.. kawan tak la ramai and yang ada pon sikit ja yg setia.. Xbest2..
I want people to know me..! Ahaha..
Selalu try sembang ngan orang kadang2 leh ja dia uat tataw.. Macam aku nih ta wujud.
Best kot kena camtu.. Rasa bahagia jaaa.. =.="
Sebab selalu kena camtu aku pon try la uat kat orang len.. Haha..

Huuuuu.. Apa..?
Lorh.. Ampa mesti kata " Apalah mangkuk tingkat 10 nih, manusia pon nak benci ka..? Dia tu apa..? Alien..? " Ahahaha..
Lantak larhh.. Ampa xpa la style, hot, kawan byk, kapel sana sini.. leh la kata camtu..
Aku ni bab yang bodohbodoh berlambak la yang tersimpan.



People always talk bad things about me and i just laugh ... They keep talking bad about me and i laugh again... But dalam hati sapa yang taw kan..? kan kan kan..? haha..
Sakit kot.. Ingat bahagia kot jadi camtu...? Patut aku cakap " Woot. terbaek la ampa kutuk aku.. bahagia gila hidup aku.."
Sapa yang bahagia..? Mengikut kajian pakar-pakar sejarah yang tidak diketahui kewujudannya mengatakan bahawa tiada sesiapa yang bahagia bila kena camtu. Ahaha..
Yeah, aku try la berubah dari jadi pendiam  jadi tak pendiam sikit... and ilangkan rasa malu aku tu..
But the result still the same.. Kena lagi .. Ahaha.. Besttttt..

P/s : : Jangan terasa =I





No comments:

Post a Comment