Saturday, August 13, 2011

Hoyeah..! Esok Trial SPM. :')

P. Ramlee - Dendang Perantau


Assalamualaikum dan sejahtera..
(Eh..? Ada orang baca ke ni..? Waaaa..)


Huh.. Da lama gila ta update belog nih.. Hehe.. Rindu la pulak.. Busy sikit sekarang dengan game, main-main, lompat pastu jatuh, tido, tengok tv, berfacebook, lepak dan paling penting STUDY ( eceyhh.. betul ka study ? )


Bersih ja kertas tu .. :')


Apa-apa ja lah.. Yang penting esok aku exam ( Trial SPM tuu.. Haha..) Da start hari rabu lepas lagi.. Subjek Lukisan Kejuruteraan or dalam bahasa omputihnya Engineering Drawing.. Dan dengan ini aku berkata bahawanya Lukisan Kejuruteraan aku da lingkup.. Waaaaa.. SedihSedih.. (Tu lah akibatnya kalau study sambil tido)

Esok exam BM dan aku harap jiwa aku bersemangat untuk study.. Kalau tak, esok kertas jawapan aku la yang paling bersih kat dalam dewan periksa dekat sekolah aku yang berada dekat atas tanah dan bla bla bla.. =.=" (Sori stress sikit.. Hehe)
Apa yang paling bestnya pasal exam kali ni ialah :
  • Diadakan pada bulan Puasa, bulan Ogos, bulan Merdeka. Exam yang kedua besar selepas SPM. Mak aku nak marah aku kalau keputusan teruk :'( ... Dan lepas abes exam terus RAYA.!! Yeah.. Raya.. Errr.. Tu jaa.. Huh.. Macam tadak keja ja kan.. Haha..
 Okay.. Tu ja la kot yang aku merapu sebelum bukak puasa satgi (Tulis ni sebab boring tunggu bukak posa jaa.. Kehkeh) Dan dengan ini aku nak amik kesempatan untuk mengucapkan Gud Luck untuk budak2 yang exam, yang dah exam, yang teringin nak exam untuk yang baca or tak baca blog aku ni.. Selamat yaa.. !! Babai..

Peace no (Makhluk Jahat) ..

p/s : lagu tema macam bajet nak raya jauh-jauh jaa... (lagu tema = lagu yang dekat atas tuu *click segitiga tuu kalau nak play* )


5 comments: