Friday, April 8, 2011

Pagi yang indah.

Samsons - Bukan Diriku


Waaa.. Lawa ja pagi kat tempat nih..


Salam ditambah sejahtera.
Heee.. Pagi pagi.. Dengan baru lepas mandi, dengan tak makan (lapo lapo), dengan mendengar lagu-lagu yang ta best dekat radio, dengan baru abis berblogwalking dan sekian sekian.

Okayh.. Pagi ni dalam keadaan terlewat nak pi library. Aku bukak internet dulu ( Kawan tengah marah tu, tunggu kat library) Ahaha. Biarkan... Pegi apa awal-awal. Bukan ada cikgu disiplin pon nak marah kalau sampai lewat macam hari-hari dekat sekolah. Yehaaaa..

Semalam time tido sejuk gilaa.. Suhu bagaikan dalam peti sejuk tingkat atas. Haha
Memang best la tido semalam. Lena jewp. Bila bangun mak ngan adik aku dah tadak kat umah. Mereka pergi Kelantan la pulak. Haishh.. Nasib baik ada kakak aku. Tapi sekejap jew nasib baik tu. Dia pun nak tinggalkan aku. Oh.... Sendirian. Haha.
Hari aku duduk sesorang la nampaknya kat rumah. Sunyi jew.. Aman damai tanpa leteran dan sebagainya. Hahahaha.. Okay tu ja la kot. Dah lewat nih. Satgi akwan aku uat Smackdown lak. Haiya..
Salam babai..
Arigato kalu baca.. Peace tadak smackdown.. :D

No comments:

Post a Comment