Monday, May 2, 2011

Pening la aku..

The Padangs - Don't Use Me As Your Puppet Strings Again


Assalamualaikum .. Yo..
Haha.. Akhirnya aku ada gak mood nak update menda alah nih..
Huuuuu..

Penin penin la aku..
Penin..? Aku pening dari semalam lagi.. Start aku pening time lepas abis tengok cerita realiti paranormal Penunggu Istana.
Mula-mula tengok cerita tu ngan kawan aku kat wayang ok la. Nampak biasa ja cerita tu dan kalau nak kata real pon kira ok la kan.
Tapi dekat part yang last-last aku dah start pening dan bengong ditambah dengan blurr serta ternganga secukup rasa. Sebab ada yang mati kena bunuh kot.. Perghhhh.. Gila apa depa tayang cerita real mati kena bunuh. Jadi yang aku pening ialah cerita tu betul ka tipu-tipu ja..? Serius susah nak caya. Dekat rumah ja aku agak susah nak tido kat bilik aku sebab asyik fikir pasal cerita tuu jaa.. Habis homework kemana blog kemana. Semua tinggal.. Wei.. Betul ka cerita tuuu..?

*Aku nak letak poster cerita tu. Tapi nampak besar lak. Hehe.

Di samping itu, Hehe.. Aku pening sikit dengan berita baru dan hangat hari ini. Pasal Osama bin Laden meninggal..? Yang ni macam-macam cerita aku dengar.
Ada yang kata Osama bin Laden ni ta wujud dan hanya sebuah karakter rekaan Amerika.
Ada yang kata Osama bin Laden ni tak mati lagi . ( Yang ni aku agak setuju. )
Berita kata yang Osama bin Laden dah meninggal.. (Errr,.. Konpius meyh.. )

Sebab-sebab aku setuju yang kematian Osama bin Laden hanya rekaan ialah.

1. Pasal Tentera AS banyak sangat berahsia tentang operasi menangkap Osama yang menyebabkan dia terbunuh.

2 Pasal ada orang kata yang Amerika kata mayat Osama akan disemadikan kat laut sebab nak hantar mayat tu balik kat tempat asal dia jaoh.. Haha.. Logik ka..? Dan depa berahsia lagi tentang kat mana tempat yang akan mereka semadikan mayat itu.. Ishishish..

3. Yang ni paling best.. Nih tengok gambar yang dikatakan mayat Osama.
Tapi terkantoi.. Adess..


Nampak beno nipu kan kan..? Ta pandai gila kawan yang mengedit nih.. Dia tempek bawah janggut tu kat gamabr orang lain.. Nampak ta..? Nampak..?

Haaa.. Dah.... Saja nak share kan kepeningan aku..
Babai.. Takut aku tengok pic tu.. Aaaaa..

4 comments:

  1. @Anonymous yup.. memang photoshop.. kalau ta photoshop dia gunting gambar tu then lekat. haha..

    ReplyDelete
  2. haha, agak agaklah nk gunting then lekat.
    tue dh mcm kuno gler plak :p
    hehe, zmn da maju dude !
    hurm, manusia manusia.
    xlps dari hasad dengki

    ReplyDelete
  3. @ainmana la taw kan.. yang tkang edit tu budak tadika kaa.. haha..
    biasa la.. manusia oo manusia..

    ReplyDelete